AZ ONLINE ÜZLETRE VONATKOZÓ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Az Általános Szerződési Feltételek célja, hogy jogi alapon biztosítsák az eladó és a vevő közötti üzleti kapcsolatokat, amikor az www.condorplast.hu honlapján található e-shopon keresztül adásvételi szerződéseket kötnek az interneten keresztül.
Az eladó és a vevő jogaira és kötelezettségeire az alkalmazandó jogszabályok (Polgári és Kereskedelmi Törvénykönyv) és a feltételek az irányadók.
Eladó:
Condor plast Kft., székhely: Külső Bácsai út 16., 9029 Győr, Magyarország, Cégjegyzékszám: 0809030986, Adószám: 26743462208, Banki adatok: SWIFT: OKHBHUHB, IBAN: HU81104004015052685152561003
Vevő: természetes vagy jogi személy
A 40/1964 Zb. törvény 40/1964 Zb. vagy No. törvényének megfelelő rendelkezései az eladó és a vevő jogi viszonyára, amelyet a jelen feltételek kifejezetten nem szabályoznak. 513/1991 EK, módosított a továbbiakban: a Polgári Törvénykönyv és a Kereskedelmi Törvénykönyv.
1. ÁLTALÁNOS
1.1. Ezek a feltételek a megbízás szerves részét képezik, amely adásvételi szerződés jellegű, és külön adásvételi szerződés megkötése nélkül is kötelező a beszerzési-értékesítési folyamatra nézve.
1.2. Üzleti kapcsolat (kiadott megrendelés) megtervezésekor a vevő az eladó rendelkezésére bocsátja elérhetőségét és személyes adatait. Ha a vevő jogi személy, akkor adja meg a megfelelő adózási bizonylat kiállításához szükséges vállalati adatokat. Az eladó nem vállal felelősséget az adatok pontosságáért, a vevő(k) általi be nem jelentett adatok hiányosságáért. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a vevő eladójának az eredeti sorrendben megadott adatai helytelenek lennének.
1.3. Az eladó tevékenységét engedélyezi a Szlovák Kereskedelmi felügyelőség, amelynek székhelye a Bakerska 23, 917 01 Nagyszombat .
2. ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSEK MEGKÖTÉSE
2.1. Az adásvételi szerződés megkötésére, amelynek értelmében a Condor plast s.r.o. a megrendelt árut szállítja a vevőnek (a továbbiakban: adásvételi szerződés) az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat alapján történik, amely a vevő kötelező érvényű megrendelése, és a Condor plast s.r.o. által a szerződés megkötésére vonatkozó javaslat írásbeli elfogadása.
2.2. Szerződés megkötésére vonatkozó javaslat (végzés). A szerződés megkötésére vonatkozó javaslat a Condor plast s.r.o. címzett ügyfél megbízása. A megrendelés különösen www.condorplast.sk honlapon található megrendelőlap kitöltésével és az E-Shopon keresztül történő elküldésével lehetséges.
2.3. A megrendelés a következőket is tartalmazza:
1. nyilatkozat, amely megerősíti, hogy a vevő megismerkedett ezekkel az általános szerződési feltételekkel, és teljes mértékben egyetért azzal, amelyek az adásvételi megállapodás szerves részét képezik;
2. a személyes adatok feldolgozásához és felhasználásához a személyes adatoknak a Condor plast s.r.o. belső céljaira történő védelméről szóló z. z. törvénnyel összhangban történő feldolgozásához és felhasználásához, és ha az ügyfél az áruk átszolgáltatására jogosult harmadik fél adatait is megadja, ezt csak az ő hozzájárulásával teszi, és az érintett ismeri a jelen ÁSZF-ben található eljárásokat, jogokat és kötelezettségeket;
3. nyilatkozat arról, hogy az általa megadott valamennyi adat igaz.
2.4. A szerződési javaslat megszűnik:
1. a vevő javaslatának a Condor plast Kft.,
2. a javaslat elfogadására vonatkozó öt napos határidő lejártával.
2.5. A szerződés megkötésére vonatkozó javaslat elfogadása. A szerződés megkötésére vonatkozó javaslat elfogadása a Condor plast s.r.o. időben történő, a vevőnek címzett írásbeli nyilatkozata, amelyben a Condor plast Kft. megerősíti, hogy elfogadja a vevő nek a szerződés megkötésére vonatkozó javaslatát. A pályázat időben történő kézhezvétele a megrendelés visszaigazolásának kézhezvételének időpontjában lép hatályba (nem pedig a megrendelés másolata) a vevőnek a megrendelőlapon megadott e-mail címen. A Condor plast Kft. hallgatása vagy tétlensége nem jelenti a javaslat elfogadását.
2.6. A Vevő nem jogosult adásvételi szerződést kötni. A Condor plast Kft. a szerződés megkötésére irányuló kérelmet akár csendben, sem indoklás nélkül elutasíthatja.
2.7. Az adásvételi szerződést abban az esetben kötik meg, amikor a szerződés megkötésére vonatkozó javaslat elfogadása hatályba lép, azaz a megrendelés visszaigazolásának kézhezvételének időpontjában (nem pedig a megrendelés másolata) a vevőszámára. A megkötött adásvételi szerződés tárgya a Condor plast s.r.o. azon kötelezettsége, hogy az árut a vevőnek a meghatározott szállítási helyre szállítsa, valamint a vevonek a szállítási helyen az átvételi és fizetési kötelezettsége , hogy átvegye és kifizesse a vételárat és a fuvart .
2.8. Az adásvételi szerződés megkötését követően történő bármilyen megrendelésváltás az adásvételi szerződés tartalmának megváltoztatására irányuló javaslat, csak a vevő és a Condor plast s.r.o. kölcsönös megegyezéssel lehetséges. A Condor plast s.r.o. nem köteles elfogadni a vételi szerződés tartalmának módosítására vonatkozó javaslatot.
3. Az áruk vételára
3.1. A megrendelt áru vételára szerepel az aktuális ajánlatban, a megrendelésben és a megrendelés másolatában. A vételár mindig tartalmazza az áfát, és euróban van meghatározva.
3.2. Az áruk vételára nem tartalmazza az áruknak a Condor plast s.r.o. raktárból a szállítási helyre történő szállításának költségét, amelyet a vevőnek az áruknak a vevő által választott szállítási helyre történő szállításának módja szerint külön kell megfizetni, kivéve, ha másként állapodnak meg.
3.3. Minden részvény addig érvényes, amíg a készletek elfogyott, kivéve, ha egy adott termékre másként van feltüntetve.
3.4. Az adásvételi szerződés megkötését követően a Vevő vállalja, hogy a Condor plast s.r.o. vételárát az alábbi módok egyikével fizeti meg, amelyek közül a vevőnek joga van választani az áru megrendelésekor:
1. fizetés a Condor plast s.r.o. számlára banki átutalással vagy a vállalati számlára történő befizetéssel, megrendelés alapján
2. készpénzszállítás - készpénzes fizetés az áruk kézhezvételekor
3. a társaság kezébe – a Condor plast s.r.o. munkavállaló kezébe
3.5. A vevőnek a vételár megfizetésére vonatkozó kötelezettsége a vételárnak a Condor plast s.r.o. számláján történő jóváírása, vagy a vételárnak a Condor plast s.r.o. futárnak vagy dolgozójának történő átadása. Condor plast s.r.o. számlájára történő befizetéskor a vevő vállalja, hogy feltünteti a helyes változó szimbólumot a megrendelés visszaigazolásában. Vevő tudomásul veszi, hogy ha a helytelen változó szimbólumot adja meg, az elektronikus rendszer nem társíthatja a jóváírt kifizetést a megrendeléséhez.
3.6. Kedvezmény vagy egyéb utalvány oka vagy részvény alkalmazása esetén az utalványon feltüntetett feltételeknek teljesülniük kell, és ezek az utalványok nem kombinálhatók.. E feltételek megszegése esetén az eladó nem köteles a szóban forgó előnyt nyújtani.
4. FIZETÉSI FELTÉTELEK ÉS SZÁMLÁZÁS
4.1. Az árut csak a vételár kifizetése után szállítjuk ki, beleértve az összeg szállítását és jóváírását az eladó számláján, vagy a szállító kezében a megrendelt áru szállítása esetén, vagy a Condor plast s.r.o. munkavállaló kezébe.
4.2. A Társaság a banki átutalással történő fizetést vagy a társaság számlájára történő befizetést részesíti előnyben.
5. A SZÁLLÍTÁS IDŐPONTJA (SZÁLLÍTÁSI IDŐ)
5.1. Az a szállítási időszak, amelyen belül a Condor plast s.r.o. köteles az árut a vevőnek leszállítani, a megrendelés visszaigazolásakor kölcsönösen megtörténik.
5.2. A különböző szállítási idők az áru különböző szállítási módjaihoz vagy a szállítási helyre történő szállításhoz kapcsolódnak.
5.3. A szállítási határidő előleg fizetése esetén a vételár jóváírásától a Condor plast s.r.o. számlájára kezdődik, azzal a feltétellel, hogy a vevő fizetéskor a helyes változó szimbólumot adta meg. Helytelen változószimbólum esetén a szállítási időszak csak a kifizetésnek a vevő rendeléséhez történő hozzárendelésétől kezdődik.
6. A SZÁLLÍTÁS HELYE
6.1. A szállítási hely a vevő által a megrendelésben a szállítási helyként megjelölt és a Condor plast s.r.o. által a szállítás helyeként megerősített cím.
6.2. Az áruknak az eladó előállítási helyén (feladása) történő átvétele esetén a 8:00 és 16:00 óra között a munkanapok általános nyitvatartása érvényes, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg.
6.3 A Vevő köteles megfelelő helyet biztosítani az áruknak a szállítóeszközből történő indokolatlan késedelem nélküli kirakodására. Ha nem ez a helyzet, vagy a kirakodási időszak több mint 1 órával hosszabbodik meg különböző okok miatt, az eladó a fuvarozónak a következő okok miatt felszámított összeggel azonos összeget számíthat fel.
6.4 A megállapodás szerinti határidőket alkalmazni kell, kivéve az előre nem látható akadályokat, például az intervenciós nagyobb teljesítmény esetei.
7. TERMÉKÉRTÉKESÍTÉS
7.1. A Condor plast s.r.o. az áru átadására vonatkozó kötelezettsége úgy teljesíthető, hogy a megrendelt árut a megrendelt árunak a megbeszélt mennyiségben, minőségben és határidőben a vevőnek vagy meghatalmazott személynek átadja a szállítás helyén. Ugyanakkor az eladó biztosítja, hogy a leszállított áruk megfeleljenek a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályainak, valamint az eladott árukhoz szükséges/ kötelezően kapcsolódó és a Szlovák Köztársaság jogszabályai által szabályozott valamennyi előírásnak, és legkésőbb az áruk átvételéhez és használatához szükséges okmányokat átadják a vevőnek.
7.2. Az áru kiszállítása és átvétele a vevő vagy az általa felhatalmazott személy, hogy a szállítólevélen írásban erősítse meg, amelynek egy példányát egyidejűleg megkapja. A szállítólevéllel együtt a vevő kap egy könyvelési bizonylatot, amely garancialevélként is szolgál.
7.3. A Condor plast s.r.o. kötelezettsége, hogy az áru szállítása akkor is teljesítettnek minősül, ha a Condor plast s.r.o. kész volt átadni az árut a vevőnek a megállapodás szerinti helyen és időben, vagy ha lehetővé teszi számára az áruk átvásárlását, és a vevő nem vette át az árut a Condor plast s.r.o. részéről.
7.4. Abban az esetben, ha a vevő nem veszi át az árut, és nem küldi vissza az árut a Condor plast s.r.o.-nak, a Condor plast s.r.o. jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, és követelni a vevőtől az áruk sikertelen szállításával kapcsolatos szállítási költségeket.
8. FELELŐSSÉG A HIBÁKÉRT
8.1. A Vevő köteles ellenőrizni a szállítmányt, azaz az árut, amint az árut kiszállítják. Abban az esetben, ha a vevő úgy találja, hogy az áru mechanikailag sérült, köteles értesíteni a fuvarozót és jelenlétében ellenőrizni az áru állapotát. Ha az áruban kárt találnak, a vevő köteles nyilvántartást készíteni az áruban bekövetkezett kár mértékéről és jellegéről, amelynek pontosságát a fuvarozó megerősíti. Ezt a regisztrációt és a szállítólevél egy példányát a vevő késedelem nélkül kézbesíti a Condor plast s.r.o.-nak vagy annak az üzleti partnernek, akitől az árut átvette, és erről írásban tájékoztatja az eladót.
8.2. Így az eladónak leszállított nyilvántartás alapján az eladó ezt követően a vevő rendelkezésére bocsáthatja az áru hibájának eltörlését, az áru kedvezményét, illetve helyrehozhatatlan hibák esetén az áruk új árukra történő cseréjét.
8.3. Az áru károsodásának kockázata a vevőre száll át a kézhezvétel pillanatában.
9. A MEGRENDELÉS VISSZAVONÁSA, SZERZŐDÉS VISSZAVONÁSA
9.1. Ha a vevő nem kapta meg a megrendelés átvételét (azaz az adásvételi szerződés megkötéséig), a vevő e-mailben vagy telefonon visszavonhatja a megrendelést. Ha a megrendelés visszavonásáért nem számítunk fel semmilyen büntetést vagy egyéb díjat. Abban az esetben, ha a vételárat már kifizették, és a megrendelést az áruk szállítása előtt visszavonják, a Condor plast s.r.o. visszaküldi a vevőnek a már kifizetett vételárat 7 napon belül elektronikus átutalással a vevő számlájára, kivéve, ha a vevővel másként állapodnak meg.
9.2. A saját készítésű, internetes és csomagküldő termékek értékesítésére vonatkozó jogszabályok értelmében a vevő – amennyiben fogyasztó – indoklás nélkül jogosult az adásvételi szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül elállni.
9.3. A Vevő köteles az árut sértetlenül, tiszta állapotban és értékben visszaküldeni a fel nem használt, teljes dokumentációt, abban az állapotban és értékben, amelyben az árut átvették.
9.4. Abban az esetben, ha a vevő ezen időszakon belül eláll, az árut (a vásárlás tárgyát képezi) az eladó címére kell szállítani a kísérő levéllel együtt, amelyhez mellékelnek bármilyen okot az adásvételi szerződéstől való elállásra (nem feltétel), a vásárlási bizonylat számával és a megadott bankszámlaszámmal együtt.
9.5. Abban az esetben, ha a vevő indokolatlanul megszűnik, a vevő nem jogosult az eladó által biztosított áru szállításával kapcsolatos költségek megtérítésére (akár futárszolgálattal, akár személyesen, akár egy másik harmadik jogosult személy által).
9.6. Nem fogadunk el készpénzes szállítást.
9.7. A fogyasztó szerződéstől való elállása a kezdetektől fogva megszünteti a szerződést. Az eladónak vissza kell vennie az árut, és az elállás napjától számított 15 napon belül vissza kell juttatnia a fogyasztóhoz az áruért fizetett árat, azaz attól a naptól kezdve, amikor az árut visszaküldték az eladónak. Ez a rendelkezés nem alkalmazandó, ha az árut a felhasznált vevő visszaküldte, megrongálta vagy a termékértékesítésben szereplő teljes dokumentáció nélkül szerepel.
9.8. A Condor plast s.r.o. különösen a következő okok miatt jogosult elállni az adásvételi szerződéstől:
1. ha a Condor plast s.r.o. nevében történő fizetés során a vevő nem fizette meg a vételárat vagy a vételárat az előzetes számlán feltüntetett határidőn belül;
2. ha a Condor plast s.r.o. minden erőfeszítése ellenére, amely et lehet kérni tőle, a Condor plast s.r.o. nem tudja leszállítani az árut, különösen azért, mert az árukat eladták, már nem gyártják vagy szállítják, és a condor plast s.r.o. egyébként nem áll rendelkezésre azok beszerzésére.
9.9. A kondorkeselyű szerződésből való visszavonása azon a napon lép érvénybe, amikor a visszavonást a vevőnek kézbesítik, azzal a ténnyel, hogy a visszavonás e-mail formájában történő kézbesítése elegendő az elálláshoz. A már kifizetett vételárat a Condor plast s.r.o. visszautalja a vevőnek a vevő számlájára történő átutalással történő átutalással történő visszavételtől számított 15 napon belül, kivéve, ha a vevő másként állapodott meg.
9.10. Mindazonáltal a condor plast s.r.o. szerződésből való elállása nem érinti a Condor Plast s.r.o. kártérítési igényét, amely főként az áru vevőnek történő hiába történő szállításával kapcsolatban felmerült költségekből áll.
9.11. A Condor plast s.r.o. vevővel szembeni bármely követelésjogosult a vevő által kifizetett pénzeszközök kiegyenlítésére és a követeléseivel csökkentve az összeg visszatérítésére.
10. PANASZOK, VITÁK
10.1. Az eladó csak akkor fogadhatja el az anyag szállításával kapcsolatos azonosított mankát, károkat vagy egyéb hibákat, ha a vevő az áruk átvételét követő 24 órán belül alkalmazza azokat, a szállítmány szállítójánál regisztrált manku, kár vagy egyéb hiba, a szállítólevél másolata és a vevő adatai az eladónál. A szín és a tömeg kisebb eltérései , a nyersanyagokra és a feldolgozási technikákra is figyelemmel, nem tehetők panasz tárgyát.
10.2. A szállítás egy részének sérülése nem jogosítja fel a vevőt a teljes szállítmány visszaküldésére.
10.3. A garancia nem terjed ki az:
- áruk vagy azok részeinek szennyeződése a vevő rossz tárolása miatt
- az áruk felhasználása olyan körülmények között, amelyek nem felelnek meg a környezet hőmérsékletének, porának, páratartalmának, kémiai és mechanikai hatásának, amelyben az árukat általában használják
- az áru használata vagy beszerelése esetén a használati utasítás megsértésével
- mechanikai sérülések - szakadt, vágott vagy más módon sérült áruk, gondatlan, aránytalan fizikai kezelés által károsított áruk stb.
- a garancia nem terjed ki a természeti eseményből és természeti katasztrófából eredő károkra sem
10.4. A vásárlók jogosultak az online vitarendezési platformot a vitáik rendezésére, az általuk választott és a weboldalon elérhető nyelven http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Amikor benyújt egy beadványt a platformra, a vevő kitölti az elektronikus panaszbejelentő űrlapot. Az általa benyújtott információknak elegendőnek kell lenniük az érintett szervezet azonosításához.
11. ADATVÉDELEM, COOKIE-k
11.1. A megrendelés nek a Condor plast s.r.o. e-shopján keresztül történő elküldése attól függ, hogy az ügyfél hozzájárul-e a jelen ÁSZF-hez, és hozzájárul az ügyfél személyes adatainak a 428/2002 Z.z. törvény 4. A Condor plast s.r.o. a jelen oldal üzemeltetője, ugyanakkor a törvény értelmében vett személyes adatok feldolgozója. Az ügyfél beleegyezik abba, hogy a Condor plast s.r.o. a személyes adatokat megóbá tegye. Az adatszolgáltatás önkéntes és következmények nélküli, így az ilyen adatok a személyes adatok védelméről szóló 428/2002 EK. A hozzájárulást határozatlan időre adják meg, és a HÉA-törvénykönyv 20. 3 érzés. törvény bármikor visszavonható írásban. Az Eladó kijelenti, hogy minden személyes adat bizalmas, kizárólag a vevővel kötött szerződés teljesítésére kerül felhasználásra, és más módon nem adható ki, harmadik félnek átadva stb., kivéve a megrendelt áruk elosztásával vagy fizetésével kapcsolatos helyzetben (név és cím megadása).
11.2. A cookie egy kis szöveges fájl, amelyet a weboldal számítógépen vagy mobileszközön tárol, amikor meglátogatja az internetet. A cookie-kat általában az egyes felhasználók megkülönböztetésére, a hirdetések személyre szabására és a webhely forgalmának elemzésére stb.
Harmadik felektől, különösen a GOOGLE-tól és a FACEBOOK-tól származó cookie-kat is használunk.
A cookie-k engedélye nem szükséges a weboldal működéséhez, de jobb böngészési lehetőségeket biztosít. A cookie-kat törölheti vagy letilthatja az internetböngésző beállításaiban, de lehetséges, hogy webhelyünk egyes funkciói nem működnek megfelelően.
12. A GTC ZÁRÓ RENDELKEZÉSEI
12.1. A jelen ÁSZF 2017.01.01-én lép hatályba.
12.2. A jelen Általános Szerződési Feltételeket a Condor plast Kft. adta ki, és fenntartja a jogot a jelen ÁSZF módosítására.
12.3. A jelen ÁSZF bármilyen módosítása a www.condorplast.hu történő közzétételük napján lép hatályba.